Farsan

Så var det äntligen tisdag o farsan sitter mest troligt på Kallax flygplats o väntar på att få gå ombord på flyget. Han har stängt av telefonen redan nu (man får ju inte ha på den på flyget så han stängde av den innan så han inte skulle glömma det):) Gissar att han är nervös, hela familjen är smått nervös:) Hur ska det gå? Ska han hitta? Hoppas att han her på telefonen då han landat så jag kan guida honom till Arlanda express. Ska möta upp honom på T-centralen. Vad jag vet har han aldrig åkt tunnelbana förr så det ska bli roligt o se:) Spänningen är ooooolidlig...

Det blir nog bra det här, men jag vet oxå att han kan driva en till vansinne:)

Kommentarer
Postat av: eva

spännande att få höra hur de gick sen....:-)

2009-02-06 @ 08:30:38
URL: http://eva.niska.se
Postat av: Anonym

http://ninna77.blogspot.com/2009/01/bloglovin.html

2009-02-06 @ 11:47:10
Postat av: Lena

Malin, nu vill vi se lite bilder på pappa och hans stolar och bord. Om jag får tro Jörgen så verkar din pappa ta för sig av Sthlms-vistelsen. Kanon!!

2009-02-06 @ 19:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0