Blääää

Idag ska jag fara o provträna:( Har verkligen ingen motivation till det men jag känner att jag måste. Har tappat mkt av min kondition o gått upp i vikt då jag varit sjuk (ulcerös kolit kan då ställa till det). Men jag kan erkänna att jag varit jävligt lat oxå.
Jag tycker ju egentligen om att träna, vad hände? Har aldrig varit tjejen som gillar att gå på gym men men...nånstans måste jag börja. Tränade ju på Korpen då jag bodde i Pite o i Ume var jag ju t o m med i ett innebandylag o var ute o sprang då o då, men här i Sthlm har jag typ bara spelat tennis två-tre gånger. Cyklade till jobbet varje dag gjorde jag ju iof men nu har jag ju inget jobb så det blir inte mkt till att röra på fläsket.
Jag vet att första gångerna man tränar kan vara jäkligt motigt, men jag hoppas att jag börjar tycka om det igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0