Besök, långsjön mm...

På fredag kommer en kompis o hälsar på från Piteå:) Alltid roligt när det kommer folk o hälsar på även den här trista årstiden (annars är det ju mest på sommaren, vilket jag förstår). Men nu har vi faktiskt lite snö här, vitt på marken iaf. I lördags var vi ute på Långsjön o gick. Funderar allvarligt på om jag ska skaffa långfärdsskridskor:) Det verkade vara helmysigt att åka runt där. Nästa gång ska vi ta med varm choklad o matsäck.




Ser nästan ut som våren är på väg...:)

Innan vi for till Långsjön hade Jörgen köpt en jättegod macka med skitgoda räkor på. Det var nog de godaste jag ätit på länge. Fick blommor oxå!





Vackra va?!

Kommentarer
Postat av: Bella

Verkar som ni hade en supermysig lördag :)

2009-02-17 @ 09:43:55
URL: http://ladysorrow.blogg.se/
Postat av: evaa

först tänkte jag..varför blommor..så kom jag på!! de vart ju alla hjärtansdag:-) jag vart på tjej fest då i stället för att fira me danne...kom hem 4på morgonen..gissa om jag vart trött:-) men kolla ni har ju snö..men borde inte du som är uppifrån veta att när de är vinter har man på sig täckbyxor å int kjol när de är snööö...pussss

2009-02-18 @ 19:56:01
URL: http://eva.niska.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0