Valborg

Ikväll har vi grillat, gott!!! Steg upp halv sex som jag gör nu varje vardag så jag var lite sliten o trött då jag kom hem så jag orkade inte gå o se på nån brasa i år, men däremot så slinker en o annan öl ner ikväll...gott de med. Kanske Lena o Patrik dyker upp senare, skulle vara roligt.

Jag är så lycklig just nu! Det är helt otroligt vad ett arbete kan höja ens humör. Jag trivs så otroligt bra på jobbet så jag har inte ens ångest på söndan inför måndan då jag måste upp tidigt. Jag kan inte förstå dem som tror att arbetslösa inte vill jobba...arbetslöshet SUGER BALLE GANSKA HÅRT. Finns inte många fördelar med det. Det enda är väl att man får sova hur länge man vill på morgonen. Jag har löneförhandlat i veckan oxå och jag blev nöjd:) Jag har ju provanställning i 6 månader och om de vill fastanställa mig sen så ska vi förhandla igen:)) Livet e gött!!

Hoppas att jag tycker det är lika roligt att gå till jobbet om ett halvår, eller så kanske jag bara är inne i "smekmånaden" nu...

Trevlig Valborg på er alla! Kram

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Det låter fantastiskt bra! Hurra för dej. Härligt att du trivs så bra!!!! :) Jag såg inte heller någon eld igår. Här är det ju rätt så mycket eldningsförbud... men det de tände säkert brasan ändå.

KRAM

2009-05-01 @ 06:59:22
URL: http://flikkan.blogg.se/
Postat av: Catarina

Det låter underbart!

Du har rätt, arbetslöshet suger.

2009-05-02 @ 17:08:53
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0