Tur man är stark:)

Ja jäklar, å envis som en åsna!

Fick för mig att jag skulle köpa jord (så jag kan plantera mina frön) så jag cyklade ner till Fruängens centrum. Handlade lite grejer på Vi först, åsså godis på videobutiken (de har godast). Sen hittade jag jord på Konsum, en 50 liter säck. Fyyyy faaaaan vad tungt det var att bära allt det där till cykeln. Sen kom jag på att jag skulle köpa hem pizza också. Det blev lite bängligt att leda cykeln med alla grejer kan jag säga. Detta gör jag inte om, men det gick! Det värsta var nog att bära upp allt (tre trappor) till läggan. Ville inte gå i omgångar så jag slet som fan o var alldeles anfådd när jag kom upp:)

Nu är pizzan uppäten och jag ska väl ta o sätta igång med fröna så det blir gjort.

Kommentarer
Postat av: eva

jag å julia har oxå plantera..gör det varje år.....älskar att vara i min trädgård å varje år är det lika spännande att se vad som överlevt..puss

2009-04-25 @ 23:40:00
Postat av: F a n n y

Härlig blogg :)



Har frågestund på min blogg, titta gärna in och ställ en fråga! :)

2009-04-25 @ 23:45:57
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: mie

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Bli medlem här: http://www.freestreet.se/?r=87



2009-04-25 @ 23:51:02
URL: http://memie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0