Solen skiner...

Jag har riktigt roligt på jobbet:) Trivs superbra! Känns som att vi känt varann längre än en vecka. Det är jag, Inger, Niklas, Viktor och Lennart (ibland Krister) som jobbar ihop förutom all ICA personal.

Om nån sett "Den rätte för Linda Rosing" så kanske det är lite intressant att veta att han (Hugo) som "vann" är Lennarts lillebror. Jag kan ju berätta att de inte är tillsammans om ni inte redan gissat det och att de gjorde slut redan på den där weekenden de hade på slottet. Oväntat va?!:) Ja herregud...

Nu ska jag ta o röja lite här hemma medans Jörgen är på jobbet o tvättar bilen.

Imorrn bär det av till Bollnäs, ska bli skönt att komma bort lite. Innan vi åker ska Mini få den sista vaccinationssprutan. Det blir på Mälarhöjdens veterinärklinik tyvärr. Jag orkar inte tjorva, hon måste ju ha sin spruta så... Men efter den så kommer jag inte sätta min fot på det där stället igen.

Ja ja, nu ska jag
stääääädaaaa.............................................................................................men bara lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0