Hallå!:)

Hej hej, hallå!! onsdag kväll kom vi hem till sthlm igen efter en skön påskvecka i fjällen. Tänkte skriva mer om det en annan dag för snart ska vi iväg till Bollnäs. Ska bli så kul att se mina kattungar igen! Saknar dem, fast jag måste erkänna att det varit skönt oxå att få slippa katthår och ta bort kattbajs i lådan i nån vecka:)

Idag och igår har jag jobbat och det funkar skitbra. Börjar vänja mig vid att kliva upp halv sex. Vi hade ju inte direkt sovmorgon då vi var i fjällen heller.
Somnade klockan 19 i går:( då är man trött:/ Men nu känner jag mig utvilad. Nu måste jag packa! Puss


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Oj, va du flänger och far! :)

Kram

2009-04-17 @ 18:32:55
URL: http://flikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0