Dålig på att skriva

Nu måste jag skärpa mig o bli bättre på att uppdatera mig på bloggen. Iaf bättre än Eva;)...puzz:)
Jobbade över igår så det blev ingen träning. Idag iddes jag helt enkelt inte...nu är det kanske 2 veckor sen jag var på gymmet, har lite dåligt samvete för det, får se när jag kommer mig iväg.

Annars händer det inte mkt i helgen vad jag vet. Jugge ska bowla med jobbet på fredag så då vet jag att man inte lär se röken av honom förrän lördag. Funderar på om jag ska ta o så lite blomfrön då, det börjar ju va dax för det. I år ska jag ha FULLSMOCKAT på balkongen! Jörgen får säga vad han vill:) Ska på Zetas trädgård här framöver nån dag, de har ju byggt ut o grejat där så det är säkert skitfint nu:)

Kommentarer
Postat av: Bella

Måste bara få säga vad jag drömde om inatt. Drömde att jag gick in på din blogg och du hade skrivit som rubrik "Nu väntar vi också barn" ;)

2009-04-22 @ 08:08:14
URL: http://http://ladysorrow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0