Är det värt det?

Vi var ju ut i lördags o lite bakis då igår. Att en nystädad lägenhet kan bli ett bombnedslag på två dagar är ju helt otroligt. Ja ja, idag har jag städat IGEN och från o med nu så ska vi bli bättre på att hålla efter.
Sitter o kollar på I ditt ansikte på 5an och idag ska de prata på Aftonbladet. Ha ha, kul!

Festen då i lördags...Sparran som fyllde 30 blev lurad av Niklas o Jonte att de skulle på "tjädermiddag" (ha ha) hos en av Jontes kompisar på Fridhemsplan (nära restaurangen). De sa att de först skulle hämta tsatziki på den grekiska restaurangen (där vi väntade) o hon misstänkte inget. Ha ha. De klev in o personalen frågade om de ville ha ett bord. Sparran sa "Nä, vi ska bara hämta lite tsatziki". Då såg hon Ullis (som stod med kameran i högsta hugg) och tänkte, oj va kul att Ullis också är här:) Fattar fortfarande inget. Sen går hon nån meter mot Ullis å då ser hon oss andra. Vi hade bokat en egen liten hörna med bord så det var som en egen liten fest där. Hon blev jävligt överraskad. Hon hade inte fattat ett skit. Tog lite kort o satte på henne en rosa tiara. Sen beställde vi mat o vin o öl o baileys o efterrätt o sånt. Jag gav henne även ett collage med kort på henne, mig, Eva-Lena, Gerdi o Leifi. Ska tilläggas att det inte var de mest smickrande korten...he he. På baksidan satt ett presentkort på en turridning med islandshästar. Hon blev jätteglad!

Den bästa kommentaren på festen var typ "Jag var säker på att du skulle misstänka någonting, du är ju inte dum". Alltså är hon dum, he he:) för hon hade verkligen inte fattat någonting.
Iaf, så råkade kuvertet hon fick av mig, E-L, gerdi o leifi ramla ner bakom de fastskruvade bänkarna av nån anledning. Omöjliga att rubba utan skruvdragare, så vi får se hur det går med detta. Löser sig nog.
Efter middagen åkte vi till Tomas Brolins krog Undici och söp henne dyngrak på rosa drinkar. Slutade med en tur på toan o sen hem med taxi halv 4. Hon hade jättekul och det hade vi andra oxå.
Alltid när jag ska ut brukar jag fråga mig själv  "Är det värt det?" ( Jag blir alltid bakis) Svarar jag JA på den frågan så är det bara att röja o nu var det värt det. Inte varje dag som sessan blir kärring;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0