Sneaky:)

Ha ha. vi är sneaky:) Har varit o fikat hos min kompis som fyller 30 år idag, och ingen av oss försa sig!
Vi är ett gäng som har pratat ihop oss och planerat en överraskningsgrej åt henne på lördag. Hon misstänker ingenting än så länge utan hon tror att Jonas och Nicke ska bjuda henne på middag på lördan, men i själva verket är vi alla där på restaurangen o väntar på henne. Den gemensamma presenten fick hon idag, annars kanske hon skulle ha anat ugglor. Hon är ju inte dum:) Det ska iaf bli skitkul på lördag!
Hon har ingen dator eller internet, så därför vågar jag skriva det här. Om nu nån vet vem jag pratar om så *zip it*...

Kommentarer
Postat av: eva

håller oxå på med översakningsfest åt min kusin som fyller 30år...hon tror vi ska vara hemma hoss henne med hela hennens familj på 4barn....men nä...vi ska bada bastu å savi :-) hihi kul

2008-09-26 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0