Mina katter:)

Idag har jag varit på en nyöppnad (öppnade idag) möbelaffär som jag glömt namnet på tyvärr. De hade skitfina grejer men det var inte billigt så det blev inget där. Tittade på skitfina sängkläder som jag verkligen ville ha, men då såg jag prislappen...GULP...1079kr för ett set. Fy fan! Och eftersom vi är två så behövs ju två och NÄ, där går gränsen.

Jag har två katter som är supergulliga, enligt mig iaf. De är rätt vana vid mig vid det här laget (de är 4 och 5 år) och det är tur. Varje dag får jag nå ryck för att de är så gulliga, så jag måste tokkrama dem...ha ha. Stackarna. De heter Mini Me och Liten. Mini hon låter mig hållas i typ tre sekunder sen jamar hom och vill ner (som hon får såklart),  Liten hon gillar läget o låter mig hållas, bara jag sätter ner henne sen på ett värdigt sätt:)


Kommentarer
Postat av: eva

fina kattskällen du har :-) du är utmanad..kolla på min blogg....puss

2008-09-14 @ 20:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0