Nerpissat

Idag ska vi till Bollnäs. Ska bli trevligt.

Är dock lite förbannad. Kattjäkeln hade pissat på dörrmattan och dammsugarmunstycket låg i pisset. Såklart såg jag inte att mattan var nerpissad, så jag klev i det när jag skulle hämta mina mediciner som är i garderoben i hallen. Mina nya gympabrallor blev lite pissiga längst ner o jag var tvungen att tvätta dem i handfatet, sockarna var det bara att hiva. Dammsugarmunstycket ligger nu i blöt. Torkade upp på golvet o slängde dörrmattan. Sen skulle jag ha en ny burk  medicin och naturligtvis låg de längst in, bakom en massa annat bråte så jag var tvungen att tömma halva garderoben för att få fram dem. Ja ja, nu ska jag packa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0