Morgonstund har guld i mund

Idag klev jag upp kring 10 och det tycker jag är en ganska bra tid eftersom jag brukar släcka lampan ca 02, då får jag mina 8 timmar:) Är ju nattuggla o är helst uppe på natten när alla andra ligger o sover. Jag blir mer kreativ på nått sätt nattetid. Jag läste nånstans att det finns en anledning till att vissa är morgonpigga o andra inte. Förr i tiden (typ stenåldern) behövde man vakter (som varnade om eventuella faror) dygnet runt och därför anpassades man till olika uppgifter och det lever väl kvar till idag.
Den morgonpigga delen av befolkningen har ju ofta uppfattningen om folk som sover länge, att de är lata som inte orkar stiga upp klockan sju och spritta av glädje och dansa kring stången. Men jag får som sagt mer gjort nattetid och DÄRFÖR måste jag sova längre...så det så:)

Mitt hår var ingen vacker syn i "morse", så jag har tonat utväxten. Så jäkla skönt! Ofta drar jag mig in i det längsta för att börja färga det pga att det är så tråkigt, men när det väl är gjort så...:)

Nu håller jag på att ladda in bilder i pixbox, medan jag sitter och skriver här samt stirrar på mina tre målningar (som jag grundade igår) för att se om jag får nån idé om hur jag ska fortsätta med dem...2 B continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0