Lite mindre roligt

Idag har jag varit på Huddinge sjukhus och tagit prov för tbc och gjort en lungröntgen eftersom jag snart ska få medicin via dropp (Remicade) och då var man tvungen att göra lite undersökningar o sånt innan. Jag har Ulcerös kolit som aldrig riktigt blir bra, så nu har läkarna haft en konferens om mig och beslutat att prova detta...hoppas hoppas det funkar...

Ja ja, nu ska jag ta och börja måla hallen. Tredje gången gillt. Måste ha haft feberyra eller nått förra gången jag valde färg för då blev det vinrött istället för den olivgröna jag hade målat första gången. Blev inte bra alls med rött, fy fan. Nu har jag valt en brungrå, tror det kan bli bra. Sen har jag köpt en turkos oxå som jag funderar på att måla någor mönster med på den brungråa, men vi får se hur modig jag är när det blir dags:)

Kommentarer
Postat av: eva

jaaaaaa så kul att läsa om dig!!!! saknar dig..puss......å lycka till å hoppas det fungerar med medicinen....kraaaammm

2008-09-02 @ 18:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0