Gick ju bra det här;)

Jag var ganska nervös i morse då jag kom till Huddinge sjukhus för mitt första Remicadedropp. 09.25 sattes det igång och var klart 2 timmar senare. Efter det var jag tvungen att stanna kvar en timme för observation. Allt gick bra och hittills har jag inte fått några nämnbara biverkningar. Allt som allt var jag på sjukan i 4 timmar. Jäklar vad långsamt tiden går där. Var ju tvungen att vara kvar i rummet, fick inte gå omkring som jag trodde. Tur att jag hade med mig tidningar o en bok:) Jag ska göra det här minst två gånger till och nästa tid är 1 oktober. Hoppas nu bara att det funkar. 

Kommentarer
Postat av: eva

jag håller tummarna med dig..puss

2008-09-18 @ 22:37:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0