Jag har blivit utmanad!

Fem saker ni kanske inte visste om mig:

1. Jag går aldrig på A-brunnar (undviker dem allt jag kan), för det ger otur om man skulle trampa på en, och om jag går på en K-brunn så stannar jag och tänker namnet på den jag är kär i tre gånger, annars kan det gå illa. Har för mig att jag lärde mig detta från ett barnprogram när jag var liten, tack så jäkla mycket. Nån som känner igen detta och vet vilket programmet är?

2. Min största skräck är att spy offentligt, därför brukar jag ha med mig en påse vars jag än går. Knäppt!

3. Om jag ska på en restaurang så är en toalett det första jag kollar efter. Finns det ingen, så äter jag inte där. Detta pga att jag har ulcerös kolit o man vet aldrig.

4. Jag har jättedåligt lokalsinne, cyklade vilse i Övertorneå en gång och har även gått vilse i Pite landsbygd. Men, jag bör säga att jag hittade hem igen efter mycket om och men:)

5. Jag är mörkrädd o halvtror på spöken så jag kan inte se på skräckfilmer, för då får jag mardrömmar. Fast ibland ser jag en film ändå och ångrar mig sen lääänge efteråt. Om jag är ute ensam i mörkret skrämmer jag lätt upp mig själv. Minns första gången jag såg Hajen 1 (kanske var typ tolv) och skulle cykla hemåt på kvällen från en kompis, då inbillade jag mig att det skulle hoppa ut hajar ur buskarna.

Du som utmanas ska skriva 5-7 saker om dig själv på din sida och samtidigt ange spelets regler. Du ska sedan välja ut vilka som ska delta i utmaningen och göra en lista av deras namn. Till slut ska du skriva en kommentar på den utmanades sida och lämna kännedom om utmaningen.
Jag utmanar Catarina, Emma och Sara:)


Kommentarer
Postat av: eva

hahaha du är ju värre än mig!!!! går inte på Abrunnar hihi nog för att du inte är den första jag hört som har det där...så du kan vara lugn...DU är NORMAL!!! (om det nu är nått att sträva mot hehe)

2008-09-17 @ 18:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0