Förbannad

Jag är så arg så jag darrar. Vi har tvättid nu klockan 17-21, så vi går ner dit. Ser att någon redan tvättar där och har plomberat dörren med sin cylinder. Då tänker vi att vi kanske är lite tidiga så vi väntar i tio minuter men ingen dyker upp. Jag trippelkollar så vi har bokat rätt tid, datum och tvättstuga och det stämmer. Hatar när sånt här händer och nu är jag less så vi går till lägenheten som har det numret som står på cylindern. Knackar på och dörren öppnas. Det är en 30årig tjej som bor där. Vi frågar om det är hon som tvättar och det är det säger hon. Då förklarar vi att hon måste ha tagit fel på tid o allt sånt, men nej det har hon inte säger hon. Hon säger att hon bokade den igår och gick dit 16.45 idag och började tvätta för att det redan var ledigt. Då säger vi att det är omöjligt att hon kan ha bokat den igår eftersom vi bokade den för två veckor sedan. Hon står på sig och det blir en del tjafs hit och dit. Till slut säger hon att hon iaf måste tvätta klart maskinen hon har i och det går vi med på och säger att hon får väl göra det då. Sedan går vi. HATAR när folk ljuger en mitt upp i ansiktet och tror att de ska komma undan med det!!! Hon kunde väl erkänna att hon kanske hade bokat fel eller nått, men nej...det kunde hon inte och då blir jag sur.
Anledningen till att jag blir sne är att vi inte tvättar så ofta och att om vi inte tvättar idag lär det dröja nån vecka tills det finns en ledig tid och då har vi ett berg av tvätt och det är drygt.

Ja ja, nu har jag lugnat ner mig lite, kanske överreagerat också men vad fan..:)

Kommentarer
Postat av: eva

när jag flyttade ihop med danne tvingade jag honom att skaffa tvättmaskin :-) hatar tvättstugor...å allt som kommer till...puss

2008-09-13 @ 11:10:16
Postat av: Jen

Mä vilken dum brud,,, håll dig till rätt tvättider,, hon alltså hahah kram

2008-09-13 @ 11:16:10
URL: http://jennyvestbro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0