Extrem överlevnad

På Discovery är det ett program som heter Extrem överlevnad. Det är en kille som utsätter sig för en massa olika miljöer det är svårt att leva i, tex öknen, Alaska bla bla. Tycker att det är så jävla fjantigt. Han babblar på om hur svårt det är o hittar på en massa överlevnadstrix o låtsas att han är jätteduktig som klarar av att leva där. Problemet är att jag inte tror på det. Det är ju en som filmar det hela och det sägs inte ETT ord om hur duktig han är. Han måste ju vara minst lika duktig! Jag tror  kameramannen har med sig matsäck och bjussar på den. Dessutom måste han ju släpa på en kamera hela tiden, ta sig över olika hinder innan den andra gör det eftersom han ska kunna få bra bilder. Ja ja, vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Anonym

är det inte han som filmar sig själv?? det finns ju två olika "gubbar" som på discovery som håller på med överlevnad..å en av dem filmar sig själv....å jag är ganska så impad av honom..för får man se han gå ner för ett berg så måste han göra det två gånger...en gång när jag filmar å sen igen för att hämta kameran.....men det kanske inte är hen i extrem överlevand...det kanske är den andra som jag inte kommer ihåg vad den serien heter....

2008-09-22 @ 11:42:21
Postat av: Maaajos

Jo, det finns två serier, men jag kommer inte heller ihåg vad den andra heter. Jag är oxå jäkligt impad av den andra för där ser man att han filmar själv;)

2008-09-22 @ 15:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0