Är jag duktig eller?

Shiiiit vad jag är duktig. Nu är det tredje dan jag håller på o städar. Håller på att gå igenom alla lådor, skåp o garderober. Storstädar mao. Tur att jag torkade ur kylen för nån vecka sen för då slipper jag det iaf, men ugnen lär jag ju ta. Längtar inte...
Jag blir galen på våran pump i akvariet, den slammar igen ibland i botten där insuget är, å då låter det som rinnande vatten hela tiden. Jag vet inte hur man fixar det heller så jag får vänta till Juggs kommer hem.

Imorgon fyller min allra bästaste vän 30 år, så då ska vi åka dit o fika. Det ska bli kul! Nu är hon snart oxå KÄRRING! Mooahhh ha haaa ha;)

Kommentarer
Postat av: eva

kom hit å städa vetja...det var läääänge sedan jag stor städade.....vill inte ens tänka på hur länge sedan det var......så det behövs nog göras typ nu.....försökte ta köksskåpen innan sommarn...han bara halvvägs sen blev jag less.......puss

2008-09-24 @ 20:55:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0