Äntligen läkartid

Idag ringde de äntligen från Huddinge sjukhus och vi bestämde att jag ska komma dit på torsdag 08.30. Kommer att vara där i fyra timmar sammanlagt, det skulle ta minst två timmar med själva droppet. Nervöst det där, men det blir nog bra:) Hon skulle skicka ytterligare remisser på fler undersökningar jag ska göra innan...tar det aldrig slut? Får hoppas jag får alla papper på måndag så jag kan "stöka undan" det snabbt.

Annars så har jag o Juggs varit på Hornbach och handlat grejer till akvariet (sand, stenar o växter). Så det är det vi har pysslat med ikväll, blev jättebra! Den vita sanden vi köpte tar fram fiskarnas färger mycket bättre:) Jag har räknat ut att vi har ca 30 fiskar nu, vi blev ju av med sju igår till en Bollnäsbo, så jädra bra.
Vi har 5 gullungar (pansarmalar), tre drakar (vet inte vad de heter, men de är malar), 2 militärer (Venus ciklider), 2 Byggarebobbare (Zebra ciklider, albino), 3 orangea Zebra ciklider samt ca 15 yngel från några av zebra cikliderna (allihop är vit-orangea och kommer från tre kullar så de är i olika storlekar). Är det nån där ute som vill adoptera lite yngel? Gratis!



En gammal bild från då vi precis startat upp akvariet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0