Västerås

Nu har jag bokat hotell i Västerås, två nätter. Jag har aldrig varit där så det ska bli kul. Får se vad vi ska ta o hitta på. Fördelen med att bo här i Stockholm är att man kan ta och åka till städer man mest troligt annars aldrig skulle åka till. Man får se lite mer av Sverige och det gillar jag. Det är ca 11 mil dit bara, men det lär ju vara köer ändå innan man kommer ut ur sthlm så det kan ta sin tid:(
Får se om det blir att jag skriver nåt mer i morgon, har ingen dator där vad jag vet, så vi höres nog på Söndag! Ha det bra!


Kommentarer
Postat av: eva

skulle du vilja se malmö?? ska till herrljunga 5-8dec....ska nog ner till malmö på söndagen..7dec...skulle va kul om du oxå kunde...förstår om de blir lite dyrt...men du kan ju tänka på saken....puss

2008-10-18 @ 14:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0