Vattenkrig

Idag har jag haft videosamtal med sanna, thea o mange. Synd att vi inte har nån mikrofon, måste skaffa en sån. Det var kul att se dem igen. Thea som kan gå nu o allt:) Hon höll på skratta ihjäl sig när jag skickade en blinkning till henne (den dansande gubben) ha ha. Å Sanna sprang o gömde sig då jag kastade vattenballong på henne. Sen kom hon tillbaka o skrek: "Igen!" , så jag kastade igen o hon kastade tillbaka...o så höll vi på, ja ja, det var kul.

Det var så fint höstväder idag, trots att det var mulet så var det ändå 13 grader, så jag gick ut en sväng med Mini. Jag tycker det är lite pinsamt att gå ut med en katt, men vad gör man inte. Hon sprang upp i en tall o satt fast där på stammen som en liten tönt.


Kommentarer
Postat av: gulan

haha. mini fastklistrad i tallen.

2008-10-14 @ 17:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0