Tvättdag

Jag är lite yr idag och seg i kroppen, lite svullen och fumlig på nåt vis. Kan vara nån biverkning av nå slag pga medicinen, men jag ska vänta o se om det går över tills imorgon. Borde köpa nya glasögon oxå, de jag har nu är dåliga o jag ser suddigt på långt håll med dem:/
Idag har vi tvättid, får se om det går bättre än förra gången:) Jugge jobbar över idag så jag får tvätta själv, men det går bra, tråkigt bara.
Snart är det helg, då vill jag göra nå kul, kanske åka till Uppsala o bo på hotell, har faktiskt aldrig varit där, bara åkt igenom. Får se vad som händer.

Kommentarer
Postat av: eva

hoppas yrheten går över....så får du fara på lillsemester till uppsala...puss

2008-10-02 @ 19:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0