Ska börja jobba igen

Japp, så har man fått det tredje och förhoppningsvis sista Remicadedroppet. Det gick bra. Så på måndag är det dax att börja jobba igen. Ringde till min chef och hon ska ringa upp mig senare för hon satt i möte. Jag har ju ett sk Plusjobb, och det går ut den 19 november så jag kommer bara att jobba där i två o en halv vecka. Längre tid hade jag inte fixat, för jag har aldrig varit på en så dålig arbetsplats förr. Hoppas att det har blivit lite bättre under tiden då jag har varit sjukskriven. Det jag saknar med jobbet är barnen (de snälla) och vissa jobbarkompisar. Thats it! Efter det så ska jag aldrig mer sätta min fot där.
Ska bli jäkligt intressant vad hon har att säga då hon ringer, hon har inte direkt varit en bra chef. Skulle inte förvåna mig om hon glömmer att ringa. Det är en helt annan organisation där nu, hälften slutade ju efter sommaren. Ja ja, ska bli intressant.

Åfan, hon ringde och jag ska jobba 08.30-16.30 varje dag och hon blev jätteglad. Jag får vara med Helen eller Anki på förmiddagen, sen ska jag jobba på Tellus. Det ska bli jäkligt roligt att träffa alla. Klart slut.
Ps. Rektorn sa att jag hade fått 1000kr i lönepåslag...kors i taket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0