Shoppat lite

Idag åkte jag till Globengallerian och shoppade lite. Hittade en sjal och en mössa. Börjar ju bli lite kallare ute nu. Det är inte ofta som jag hittar det jag är ute efter men nu gick det. Tror att jag var in i varenda butik o kollade. Till slut blev det en sjal från JOY o en mössa från Indiska.


Så jäkla gulligt då:)

Jag la sjalen på golvet för att ta kort på den, men det gick inte så bra. Gissa vem som kom dit direkt....Miiini:)


J kom och hämtade mig på Globen och så åkte vi iväg till Anjas Vedugnsbakade pizzeria i Bandhagen. Skitgoda, men dyra. Jag tog en Anjas special (oxfile, champinjoner, tomat, lök, mozzarella, beasås) och orkade bara halva, så det blev en doggybag för mig=lunch imorrn.

Kommentarer
Postat av: eva

sööööötnos :-)..(du då å inte katten)....puss

2008-10-08 @ 08:57:03
Postat av: gulan

sötmini :)

snygg schal och mössa!

2008-10-08 @ 15:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0