SATS

Jaha, jag måste skratta åt mig själv. Jag har lämnat in en blankett i en tävling om ett årskort på SATS och nu ringde en kille därifrån och frågade om jag ville komma och provträna gratis. Jag, min dumme jävel sa JA. Så jag ska dit på torsdag klockan 12. Fan, kan man ångra sig?? Jag är ju hur otränad som helst och jag vet att jag aldrig kommer att börja träna där ifall jag inte vinner tävlingen. Det är så himla dyrt att träna där. Hade varit tryggare om jag hade nån som kunde följa med mig. Skulle inte förvåna mig om jag kom hem sen på torsdagen med ett nyköpt årskort, så lättlurad är jag.
Äh, jag måste ringa Sparran så kan hon säga vad jag ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0