Nytt CV

Sådär ja, då har man tagit blodprov, fyra rör. Efteråt är jag ofta öm i armen och börjar lätt blöda igenom plåstret, vilket jag gjorde nyss. Det bara rann blod och tröjan blev lite blodig oxå tyvärr:/ På med nytt plåster och försöka att sitta så still jag kan.
Ja ja, nu ska jag göra nåt som jag tycker är det tråkigaste i hela denna vida värld. Jag ska gå igenom alla mina papper och göra ett nytt CV. Fy fan, säger jag bara, men det måste bli gjort! Om jag hade haft råd skulle jag lätt anställa en assistent som fick göra skitjobbet.

Kommentarer
Postat av: eva

sånt tycker jag är svårt....ska man ta med alla små skit jobb man haft?? å hur långt bak i tiden ska man gå??.....min förr förra chef har åkt fast - han snodde pengar från jobbet..köpte visst skor till hela familjen, friggebodar å osv osv me jobbkortet..nu kan jag ju inte ha honom som referens mer..mhhh....en mindre..inge bra

2008-10-27 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0