Morgonpigg

I morse vaknade jag 06.26 av att en från jugges jobb ringde och efter det kunde jag inte somna om. Låg och drog mig till sju, försökte somna men det gick inte, så jag klev upp. Tänker mycket på att jag inte direkt har ett jobb nu, är sjukskriven o det. Vill hitta något vettigt att göra men det är inte lätt, har sökt på K-Rauta t o m:)
Jag åt frukost framför TVn o nyheterna, jordgubbskräm, en skinkmacka och mina vanliga 4 tabletter medicin. Sen stod jag och tittade på min målning och bestämde mig för att vänta till senare innan jag fortsätter måla. Istället håller jag på att tona håret, färgen försvinner så snabbt i mitt hår och det växer så fort så jag måste tyvärr färga det ofta.
Jag bestämde mig idag för att försöka vända tillbaka på dygnet, det funkar inte att ibland vara vaken till 5 på morgonen, ska lära mig att måla på dagen.

Jag tror att jag faktiskt ska åka en sväng till Stjärtholmen o shoppa lite, det är så skönt att det inte är så mycket folk på vardagarna. Annars på helgerna är det kaos där och då ids jag inte prova kläder o trängas o vänta i köer o ha mig. Kanske ska jag börja köpa julklappar redan nu, så har man det gjort:)
Nä, nu ska jag gå o sätta i färg i resten av håret, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0