Ha ha

Ja herre gud. Jugge var ju på partybåt igår, som visade sig vara en pensionärsbåt. Ha ha! Vet känslan:)
Jag kommer ihåg när jag var med några kompisar på en finlandsbåt, jag var kanske 19 år. Då åkte man ju båt av två anledningar, party och taxfreen. Vi började ana oråd redan i entren, pensionärer så långt ögat såg. Mycket riktigt, vi var typ de enda i våran ålder på den resan, men vi hade kul ändå förutom att det spelades dansbandslåtar o sånt på "dansgolvet".
Nu var det ganska länge sen jag åkte en sån där båt, kanske 3-4 år sen och jag känner mig inte särskilt taggad att åka heller. Se bara på det där nya programmet Färjan eller vad det nu heter, man blir ju rädd. Sen den där reklamen, då helt galna människor dansar omkring så bröller o allt möjligt hoppar omkring:) Ja Jesus...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0