Fy fan

Fy fan vad förbannad jag är nu. Har suttit från 08.20 i kö på Ticnet. Kom in 09.50 ca och då var det såklart slutsålt. Jag tycker att ticnets kösystem suger (man blir utkastad hela jävla tiden) och dessutom tycker jag att de bara ska låta varje kund köpa 3 biljetter istället för 6 stycken. Det är så jävla många som bara köper för att sälja svindyrt på blocket. Det är jäkligt konstigt att det ofta är samma personer som får köpa oxå, typ företag. Biljetterna borde vara förbjudna att sälja dyrare än vad de kostar på släppet.
Nu har jag iaf köpt 3 biljetter för 1300 styck på blocket (via lillsyrran). Men nu får det vara såhär. Egentligen borde alla bojkotta blocket så folk slutar utnyttja en, men men...man vill ju se Metallica ju:/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0