En bra dag

Idag har varit en händelserik dag. Efter att jag färgat håret åkte jag till Stjärtis och strövade i affärer. Köpte böcker, en kepsmössa, en tekopp o lite annat. När jag var på Lagerhaus tog jag mod till mig och frågade om jobb där. Tyvärr hade de inget just nu men jag fick gärna komma in och lämna mitt CV, så det ska jag göra. När jag ändå var i farten gick jag in på Panduro också, samma där. Jag tror att jag ska ta o skriva ut en bunt CVn o gå in i olika butiker o dela ut. Kanske det ger någonting:)
Sen gick jag ca 1 km till Heron City, tänkte käka där o det gjorde jag också, indiskt. Det var gott. Jugge kom också dit men han åt inget. Efter det blev det Willys och sen hem och det var jag som körde:) Det är lite skillnad på att köra här än i Pite, spec vid middagstid. Det gick bra iaf och jag fixade fickparkeringen här hemma på första försöket:) Jag är ju för fan född till att köra bil;)
Nu är klockan 18 och jag ska ta o läsa lite tänkte jag. Ha det!

Kommentarer
Postat av: eva

lycka till me jobbsökandet....jag har fått alla mina jobb (nästan) genom att personligen lämna in cv till personalcheferna...kom ihåg att skriva att du är från norr...det ska vist gå hem där nere eftersom vi är bra på att jobba (har jag hört) :-)

2008-10-14 @ 20:19:20
Postat av: Sara

Jäklar vad bra gjort Malit! Jag är värsta stolt över dig att du klarade av att köra vet ju hur jobbigt du tycker det är. Saknar dig.

2008-10-15 @ 13:45:41
URL: http://sranin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0