Varför har jag inte bättre koll på mina papper?!

Snön är borta. Igår var det säkert 1 decimeter på balkongen. Tur att jag inte köpte en liten spade som jag tänkte igår. Jörgen är borta med jobbet tills imorgon, de är o åker färja igen så jag har läggan för mig själv. Synd bara att Mini är i löpen nu och då är hon så himla jobbig.
Men jag kunde inte motstå att göra henne lite julfin av tygrester som blev över:)




Vill man va fin får man lida pin, vet du väl Mini:)

Idag har jag iaf gjort klart den där grejen som farsan ska få. Postade den idag så förhoppningsvis får han den imorgon, skrev ingen avsändare men han lär nog räkna ut vem den är ifrån ändå när han ser innehållet:)

Jag blev faktiskt riktigt nöjd. Fick bråka som fan med symaskinen...

Just nu sitter jag ju framför datorn men annars så håller jag på att bli galen för jag kan inte hitta mina betyg från bildlärarutbildningen. Blir tokig, måste ha det pappret för imorrn ska jag ju träffa min handläggare på AMS. Jag fattar inte vars det har tagit vägen. Ja ja, nu måste jag vända upp och ner på lägenheten. Höres!

Kommentarer
Postat av: eva

vilken rolig ide att ge en sån kalender till sin farsa....han kommer bli super nöjd :-)

2008-11-27 @ 20:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0