Utställning?

Sådär, då har jag varit och tagit blodprov, fyra rör. Det gick bra. De börjar känna igen mig nu på det där stället:) När jag ändå var i vårat lilla centrum passade jag på att köpa lite smågrejer jag behövde. Jag ska tillverka en grej till farsan, återkommer om det framöver:)

Sen tog jag mod till mig och gick till biblioteket och frågade vilka som fick lov att ställa ut sina tavlor där. Hon som jobbade visste inte så mycket om det, så hon tog mitt namn och telefonnummer och skulle vidarebefordra det till den person som har hand om det där. Spännande. Det brukar ju vara långa köer på att ställa ut, men vi får se...hoppas de inte har alltför höga krav...
Om jag nu skulle få chansen att ställa ut där, skulle jag våga och har jag material? Jag har haft en riktig separatutställning i hela mitt liv och då var jag runt 20 och ställde ut på Piteå museum. Då var det lera, keramik som gällde och jag känner att jag behärskar det bättre än måleriet. Utställningen gick bra och jag fick förfrågan om att sälja, men jag hade så svårt för att skiljas från mina lergrejer då så jag sålde aldrig något.  Huvva!

Kommentarer
Postat av: eva

du kan ju blanda både keramik å tavlor..går inte de...fast de är o olika stilar....nästa nån frågar om du ska sälja såå gör de!!!....jag tog kort på mina som jag sålt så jag har ju dem bevarade ändå :-)

2008-11-26 @ 15:13:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0