Tvättdag

Idag har jag tvättat sju!! maskiner. Vi hade nästan inga kläder kvar att använda så nu vare dax:) Tänkte omorganisera i klädkammaren och ta bort de kläder jag aldrig använder, så det blir bättre plats för allt nytt som jag vill ha.

Imorgon kommer min ömma moder till Stockholm:) Får se om jag hinner se henne då eller om det blir på lördag. Kanske skulle jag ta o ringa o höra vilken tid de kommer. Ska bli kul iaf, det var ju ca 3 månader sen vi sågs. Ska ju som sagt till Globen o se hennes kör o 3000 andra och Jörgens mentor Kjell Lönnå. Kanske jag ska göra ett plakat till Jörgen som han kan hålla upp i publiken, det är ju TVinspelning. Då kanske han kommer med i TV och får sina femton minuter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0