Tired

Har inte orkat skriva så mycket i veckan. Jobbet suger musten ur mig, eller vad sägs om att jag slocknade 20.15 igår kväll utan att släcka lampan, nerbäddad i morgonrocken och med en bok under hakan. Vaknade mitt i natten för att det var så varmt, gick upp, borstade tänderna och kunde somna om igen typ direkt. Då är man trött:)

Nu är det dock helg, sitter framför datorn och kollar på Idol samtidigt. De ska sjunga rocklåtar idag, får se om jag törs kolla hela tiden. Peter Jihde tål jag bara inte, den klämkäcka jäkeln.

Jugge är på nå grejs med jobbet ikväll, så jag har en lugn hemmakväll alldeles för mig själv. Jag påminde honom om att vi ska till Lena o Patrik imorrn, så han behöver ju inte "supa skallen" av sig ikväll. Då sa han: Du o Lena måste ha gaddat ihop er för hon sa samma sak tidigare idag.
Jag säger bara: Go Lena!


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha, ha. Vore jag Jörgen skulle jag ta mig en funderare... ha, ha.

2008-11-08 @ 09:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0