Som en gammal kärring

Idag fyller min älskade storasyrra 35 år. Känns tråkigt att inte kunna hälsa på henne eftersom det är så jävla långt hem (90 fucking mil). Men hon fick iaf kortet jag skickade åsså ska hon få presentkort på Parelle i Pite som morsan ska ge henne imorrn.
Med rubriken menar jag inte att Petra är som en gammal kärring, utan jag menar migsjälv:/ Jag har så många biverkningar av alla mediciner jag käkar men den värsta är nog att det satt sig i lederna och musklerna. På morgonen har jag skitsvårt att gå och haltar omkring som en gammal KÄRRING. Idag fick jag veta av min kära syster att det kan hända att jag har brist på B12 vitamin, så det ska jag kolla upp. 
Jag kan som det är nu knappt gå upp för en trappa utan att flåsa o känna av lederna, nog för att jag ÄR otränad men inte såhär.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0