Rapport från Globen, del 1

Ha ha ha, ja jäklar:) Vi kom nästan sist av alla till Globen och vi hade naturligtvis plats i mitten av raden så de andra var tvungna att resa sig upp då vi kom. Det var en tant där som höll i mig för hon var rädd att jag skulle ramla. Det var gode högt upp o trångt, jag fick nästan svindel. Tycker inte om höga höjder och att sitta inklämd, men jag vande mig till slut.
På våra säten fanns det ett häfte med alla julsånger de skulle sjunga, ca 40 stycken. Jörgen höll på att dö när han såg listan och sa att han "aldrig skulle förlåta mig för detta":) Jag är eeeevil:)

Vi fick ett skrattanfall innan konserten (Sånger för livet) började, för Kjell Lönnå värmde upp publiken genom att sjunga "Goder afton i denna sal" och så skulle publiken sjunga likadant. Ha ha. "Sjung då Jörgen", sa jag.
Det var ju TVinspelning också så det kommer två program à 1 timme som ska sändas två söndagskvällar innan jul så det får ni inte missa;)


Hej å hå...


Onda ögat;)




Kommentarer
Postat av: Catarina

Tänkte på dig när jag såg det här:



<a href="http://blogg.expressen.se/karleksbloggen/entry.jsp?messid=440289">http://blogg.expressen.se/karleksbloggen/entry.jsp?messid=440289</a>



Tur för Jörgen att han hann hitta dig först. ;)

2008-11-24 @ 21:12:55
URL: http://ninna77.blogspot.com
Postat av: eva

hahaha måste nästan kolla om man får se dig i rutan :-)

2008-11-24 @ 22:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0