Pitebor i Sthlm

Japp, då har man jobbat idag då alltså:) Det var kul att komma tillbaka, men tråkigt att höra hur det var på jobbet. Det var inge vidare:/ Men alla där kämpar på och jag hoppas att det blir bättre i framtiden.

Träffade en tjej jag gått parallellklass med i pite (på grundskolan, samt spelat fotboll med) idag, det var kul:) Jag tror att det var säkert tio år sedan vi sågs men vi kände igen varann ändå. Det visade sig att hon bara bor en station från mig. Det roliga är att jag träffade hennes pojkvän för två somrar sedan på Lasse i Parken, och då sa han att hans flickvän var från Pite o hette Anna. I vanliga fall brukar man inte känna igen alla pitebor man hör talas om som bor här men då var det ett undantag. Cirkeln blev sluten idag:) Fick även höra att en annan klasskompis bor här oxå.

Kommentarer
Postat av: eva

världen är liten :-)

2008-11-04 @ 20:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0