Kjell Lönnå

Tjoho, gu va jag är pigg!! Nä, skämta. Jag är dötrött efter en dryg arbetsdag.

I helgen, på lördag, lagade min favoritEmelie mat:) De hade fått läxa att göra det och då fick vi komma dit oxå o äta. Hon går i 5an och är redan jätteduktig på att laga mat. Det blev fläskfilé och klyftpotatis o morötter i ugn. Sallad till det, jättegott! Tack!
Resten av kvällen var skitrolig som alltid när man hälsar på hos Bollings:)

Ja ja, det var iaf skönt att komma hem idag från jobbet för Jugge hade redan hunnit städa upp lite och slängt in pizza i ugnen.
Jugge skrev förresten på ett kontrakt i lördags där det stod att jag får skriva vad jag vill om honom på bloggen, så vi väntar alla med spänning på att han ska göra nåt galet:) Men hittills har han skött sig bra. Jag vet att det är några på hans jobb som läser min blogg och därför ska jag försöka tillgodose dem med lite skvaller då o då;) He he...

Min ömma moder ska sjunga med sin kör och 3000 andra i Globen den 22 november, Sånger för livet. Så igår bokade jag biljett till detta evenemang som Jörgen riktigt lääängtar till. Han har ALLTID velat se Kjell Lönnå som är körledare så nu ska han få sin dröm uppfylld.
Ja herregud, vad gör man inte för att stötta sin mor i hennes "karriär":)

Kommentarer
Postat av: gulan

haha så jävla bra att du ska dit och se henne uppträda :) förstår att jörgen ser fram emot det ;)

2008-11-13 @ 20:18:36
URL: http://gulaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0