Jobbigt

Oj vad det var jobbigt att det var sista dagen på jobbet idag. Jag hade inte tid att tänka på det under dagen då jag jobbade för då var det fullt upp som vanligt. Vi stängde kl 16 idag (pga personalmöte) och när alla barnen började gå hem och jag fick kramar och så, då blev det jobbigt. Jävlar vad jag kommer att sakna alla "skitungar" och dessa kollegor: Ulla, Stefan. Håkan, Bibbi, Maggan, Vivi, Cora, Johan, Åsa, Thomas! Med andra ord, fritidspersonalen, som gör ett helt otroligt jobb under de förutsättningar de har. Jag trodde inte att jag skulle tycka att det var såhär jobbigt, men men...

Det kommer att kännas konstigt att inte kliva upp imorgon och gå till jobbet:(


Kommentarer
Postat av: Stefan

Glöm nu inte Malin, att vi kommer sakna dig minst lika mycket på jobbet.

I övrigt kommer ju vi att ses ändå. Måste ju spela lite tennis snart. :)

2008-11-24 @ 17:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0