Ja se det snöar...ja se det snöar..

Idag SNÖADE det! Synd bara att det smälter bort direkt, men det var skönt att se när den föll.
Jag har handlat lite julklappar idag, så nu är Thea nästan klar iaf. Såhär tidigt ute har jag nog aldrig varit. Risken med att börja så tidigt är att det inte är omöjligt att jag handlar för mer än vad jag tänkt eftersom det är så roligt att ge bort saker. Jag älskar att slå in paketen också, ska köpa nya fina omslagspapper o krusiduller o sånt:) Förra året hjälpte Jugge mig att slå in men han somnade på golvet i vardagsrummet med en rulle i handen...ha ha. Det är faktiskt sant. Jag tog såklart kort på honom men så taskig tänker inte ens jag vara att lägga ut det här.

Håller på att tona håret nu, det är drygt men skönt när det är gjort:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0