I´m in Heaven

Oh my god! Jag älskar kungens kurva!! De har hållt på att bygga en ny galleria där och jag har undrat skitlänge vad det skulle bli av det hela. Fan vad överraskad jag blev idag! HELA JÄVLA GALLERIAN innehåller inredningsbutiker! Jag blev så jäkla lycklig då jag gick in där för första gången idag:) Fatta vad roliga prylar det finns där. Jag behöver inte köpa något för att ha kul utan det är minst lika roligt att bara gå omkring där och titta på allt.
Hi hi! I just love it!

Vi besiktade bilen idag oxå, den gick igenom:)

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Var i Kungens kuva är det? Hela Kurvan är ju full av butiker! :)

2008-11-18 @ 18:42:20
URL: http://flikkan.blogg.se/
Postat av: Malin

Jo, det är uti Mac Donalds. En helt ny byggnad:)

2008-11-23 @ 23:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0