Fjärilshuset

Sitter framför datorn och lyssnar på Maiden, Hallowed Be Thy Name o då tänker jag alltid på Eva o när vi var o såg dem på Stadion. Grymt var det. Det enda som kan mäta sig med det var när jag o lillsyrran var o såg Dolores O´Riordan:)

Idag har jag o Juggs varit på Fjärilshuset i Hagaparken. Det var jättefina o stora fjärilar.
Ha ha, alla som känner jugge vet att han alltid råkar ut för saker var han än är och såklart hände det en grej även där. Det var en fjäril som hade råkat hamna i en damm med en massa fiskar (stora firrar och de försökte äta upp den) och då tyckte vi synd om den och försökte fiska upp den med handen. Jag tappade den på första försöket o då provade jugge och....ha ha....(det händer bara honom)....en stor jäkla fisk bet honom i handen o satt fast så han blev tvungen att skaka av sig den:) H a ha *asgarv*. Det syntes små märken i fingret av tänderna, så hårt satt den fast. Stackarn. Ja ja, jag fick upp fjärilen iaf så det slutade lyckligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0