Bokcirkel

Nä nu blir jag förvånad:) Jörgen sa precis: Kan inte du oxå läsa den här boken så vi kan diskutera?

Så nu ska vi starta bokcirkel. Då får han välja första boken eftersom han redan läser på en.
Fast nu försöker han gardera sig genom att säga att jag bara skulle läsa en liten text i boken. Ha ha.
Jag tror jag garvar ihjäl mig. Jag har aldrig sett honom läsa en bok förr, eller jo...han brukar läsa några meningar...sen somnar han:)
Kanske ska jag tillägga att boken han läser handlar om Malawiciklider, och i den är det mest bilder. 

Kommentarer
Postat av: eva

Malawiciklider?? va är de...

2008-11-05 @ 22:22:40
Postat av: Malin

Svar till Eva:

Malawiciklider är ett slags akvariefiskar som kommer från sjön Malawi i Afrika:)

2008-11-05 @ 22:28:05
Postat av: Lena

Ha, ha, ha!!!! Precis vad jag trodde. Det bor nog en liten "bok-mal" (Bollinesisk Läsus Malus) i din sambo.

2008-11-06 @ 18:58:08
Postat av: Ann-Sofie

Hej där.

Så du har flyttat till stora staden Stockholm. Undrar om jag visste det kanske? Hur länge har ni bott där? Var bor ni?



Stora kramen från mej

2008-11-06 @ 20:57:14
URL: http://flikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0