Äntligen fredag!

Nu har jag varit hemma i en halv timme, slutade tidigt idag:) Det var en helt ok dag på jobbet, förutom "vissa inslag av en viss person". Men jaja, nu är det HELG och vi har inte planerat nåt speciellt så vi får se vad som händer.

Jag jobbar ju bara tre dagar till och idag kom en tjej i tvåan med en present till mig. Det var två katter i porslin. Jag ska försöka lägga in en bild på dem senare:)
Hon hade skrivit såhär på en lapp: Till Malin. Tack för alt som du jort för mig och visat och lärt mig. God jul och got nyt år.

Fan, det är så man blir rörd...


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Ååååh vad härligt! det är ju bl.a sånna grejjer som gör att an älskar sitt jobb så mycket!



Förra gången jag var ute på VFT/VFU på min nyaste Eslövsskola var det en tjej i ettan som på eftermiddagen mötte mej i korridoren efter det hon slutat. Hon sa något i stil med detta:

- Vet du Ann-Sofie, jag tycker det är så roligt att ha matte med dej. Det är roligt när vi har talet sju!



Då blev jag glad i hjärtat!



2008-11-14 @ 20:02:17
URL: http://flikkan.blogg.se/
Postat av: Catarina

Åh.

Erkänn att du blev tårögd :)

JAG blir ju nästan det när jag läser

2008-11-24 @ 19:29:50
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0