Toys´r us

Läste förra veckan om att det hade funnits en skimningsutrustning på Toy´s r us kortläsare i Malmö och idag läste jag att samma sak gällde i Kungens kurva. Jag var ju där i förrgår så jag blev lite nervös om det hade drabbat mig. Kollade nyss mitt konto och det verkar som att alla mina pengar är kvar där, än så länge iaf. Vad jag inte fattar är hur fan de gör för att ta sig in i butiken o fixa allt det där, det måste ju vara nåt insiderjobb. Snart tänker jag sluta betala med kort och gå o hämta ut pengar på banken som förr i tiden!

Annars en ganska rolig grej. På kursen som jag går på, går även en kvinna 38 år som är från Turkiet. Hon har bott här i 13 år, men kan inte svenska så bra och är jättedålig på datorer. Nu har det blivit så att hon vänder sig till mig hela tiden för att få hjälp och jag hjälper henne så gott jag kan.
Igår sa hon "Malin, du är min äsing".
"Va?", sa jag.
"Du är min äsing"sa hon igen. "Tycker om"
"Jaha, menar du älskling?"
"Jaa, du är min älskling"!

Ha ha, ja det är ju kul att höra:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0