Mina vänner är som maskrosfrön, spridda med vinden...

Så har man varit iväg o träffat kompisar i Luleå. Boden och Smedsbyn:) Åkte 10.45 på förmiddan o kom hem 21.30. Det var tur att det gick att träffa alla tre (Eva, BodenSara och Sparran) idag så man bara behöver åka en sväng uppåt. Det var så jäkla kul att umgås igen, mina vänner betyder mycket för mig! Nackdelen med att bo i Sthlm är att man inte hinner ses så ofta.
Igår hann jag med att träffa Maria och Mikaela och imorgon blir det Cattis, ska bli kul att se huset hon flyttat till.

Om det inte hade varit så drygt att köra bil så hade jag åkt o hälsat på Eva-Lena i Tornedalen och Therese i Arvidsjaur också, men det får bli en annan gång. Varför ska alla vara så utspridda?

Lottapotta är ju i Nya Zeeland nu, annars träffas man ju alltid då man är i Pite. Hörde rykte om att Frida är o hälsar på sina föräldrar här, så det skulle vara kul att träffa henne oxå. UmeSara har jag inte heller hunnit med, får se när det blir. Isabelle mfl också ja...ja ja...än har vi ju inte åkt hem.

Får se hur länge vi blir kvar i Pite, var ju tänkt att vi skulle stanna här till den 5 januari men nu kanske det blir ändring.

Tack, Eva för idag! Hoppas du kan komma o hälsa på i storstan snart! Puss!

Kommentarer
Postat av: eva

jag kommer på våren när solen skiner :-)

2009-01-01 @ 11:35:09
Postat av: eva

måste säga...tack själv för att jag fick prata ut om...du vet vad....pusss

2009-01-01 @ 19:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0