Länge sen jag skrev

Jag har inte orkat skriva på några dar. Har varit helt slut. Jag var hos läkaren idag och kollade hur Remicade har fungerat. Det var goda nyheter, det ser bättre ut. Inge blod och det är superbra! Har fortfarande inflammation men det ser betydligt bättre ut!!! Frågade läkaren varför jag var så trött o hade ont i leder o sånt och då sa han att det inte var så konstigt eftersom jag har varit sjuk nu i över ett år, men att han trodde att det hade börjat vända nu:) Mina blodvärden var inte i topp så jag ska börja äta järntabletter o se om det gör mig piggare.

Annars så känns det som att mitt liv sakta men säkert är på väg tillbaka till en normal människas igen. Jag fattar inte hur jag har pallat med det senaste året med allt vad det har inneburit. Det är först nu som jag inser hur jäkla jobbigt det har varit. Sjukdomen syns ju inte utanpå, men känns desto värre inuti.
Vilken frihet jag har nu känns det som, jag kan gå på stan, promenera ute, funderar till och med på att börja träna på gym. Såna där vardagliga saker (som man annars tar för givet) kunde jag inte göra utan att planera in i minsta detalj. Jag är inte helt återställd men jävlar vilken skillnad det är nu!

Jag funderar t o m på att åka UTOMLANDS!!!

Kommentarer
Postat av: gulan

du är och har varit så duktig.

2008-12-03 @ 20:03:50
Postat av: eva

så skönt att höra att allt bröjar bli bättre....PUSS

2008-12-03 @ 20:18:44
Postat av: Ann-Sofie

Jag är inte riktigt insatt i din sjukdom och så, men det låter himla härligt att det börjar bli bättre och att du känner dej piggare. Hurra! Kram

2008-12-03 @ 20:21:59
URL: http://flikkan.blogg.se/
Postat av: Catarina

Ja gör det! En sista minuten till Phuket runt den 12 dec kanske :)

2008-12-04 @ 18:58:15
URL: http://ninna77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0