Julgardiner

Nu har jag nästan pyntat klart allt. Köpte julgardiner för halva priset på hemtex, de funkar:)
Annars har jag bakat kakon idag, supergott. De är inte lika goda som min farmors men de duger. Godast är de nybakade o varma med smör som smälter och ost på det...mmm...
Imorgon ska jag nog baka lussebullar och göra knäck, får se hur det blir med det.

Kom på idag att vi har ett presentkort på www.lisaelmqvist.se  , 400 spänn! Det går ut imorgon (4 dec) och jag tänker inte bara kasta bort 400 kr så det lär väl bli att man åker dit o handlar, kanske lax så vi kan göra egen sushi, eller kanske hummer (har aldrig ätit det). Shit, vad ska jag köpa? De har så mkt.

Nu ska jag sussa, höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0