Hermods

Ni kanske minns de där brevkurserna som fanns förr i tiden som hette Hermods, där går jag nu via arbetsförmedlingen. Nu är det nästan inga brevkurser kvar utan folk studerar i deras lokaler osv. Själv går jag något slags coachning mot att söka jobb. I början trodde jag att det skulle vara som nått vuxendagis man varit på förr, men jag tror minsann inte att det är det denna gång. Personalen där verkar vara seriösa och kunninga och inga avdankade föredettingar som det har varit tidigare på typ Datorteket. Fast hon som har hand om administrationen där ser ut som Alexis i Dynastin (minns ni? Hårburr som en krullig toaborste och krigsmålning). Jag har bara sett en till kvinna som ser ut som henne innan och det är hon som jobbar på Presenten i Piteå (om hon nu är kvar där):)

Ja ja, whateverrrr....

Kommentarer
Postat av: Patrik

Hej Malin kul att kursen var bra

2008-12-11 @ 07:55:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0